2016年9月6日 星期二

2015法、英、荷開心旅程-Windsor castle,Stonehenge,

倫敦Day 1我在跟Day tour
第一站Windsor Castle





呢日好似係weekend,好多人,要排隊入

遠距離同士兵合照😁

時間關係只可以走馬看花,所以一直唔鍾意跟團

圍觀士兵換班

逛手信店發現Princess Diana Memorial Tartan Collection,我有一條藍色又輕又暖

下一站Bath參觀羅馬浴場





排左半小時入到室內,浴場就在巴斯修道院旁,同是巴斯的重要景點






巴斯修道院

行完浴場去搵食啦,🐑肥先生做左功課話去食Pizza
3位廚師等待中,即叫即做

芝士,蕃茄,沙樂美腸被薩,簡單炭燒但新鮮好味👍👍👍
焗肉醬意粉,🐑包先生包碟!👍👍
雞肉生菜沙拉伴薄餅,無特別!
食完又上車去下一程-巨石陣





一個神秘的石陣,如何建造,目的為何繼續是一個迷!
是日陽光普照,但很冷呢


晚餐是我頗期待的,成日見Blog友老Dad食得好滋味味,🐑肥先生帶路


我地點左3份不同炸魚



👍👍👍👍👍
好味好味好味呀!

14 則留言:

  1. 天氣好好呀!你地笑得好開心!

    回覆刪除
  2. 一日去咁多景點,係有D趕,不過可以一次去哂,無遺憾啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計劃自架遊,唯有做鴨仔啦!

      刪除
  3. 跟團就係有呢樣唔好,唔可以慢慢睇.

    回覆刪除
  4. 我一看見小姐嘅相,突然諗到想問"搵到心水衫未?"
    哈哈哈,離題到吖

    回覆刪除
  5. 我以前去LONDON時都有參加 one day tour. 無法啦,地方又大,跟團方便D...當時我都有想去類似你呢個團,但最後選左 Leeds Castle...反正castle 個個差不多啦...(笑)可能我當時係 christmas,冇你咁,好天氣..當時的回憶,只有一個字:凍...
    見到你D相... 想起當年...

    回覆刪除
    回覆
    1. 再次寫blog都係想將開心回憶記錄下來😄😄
      英國5天天氣真係好好吖

      刪除
  6. 哈哈, 你今日個篇D景點係我Honeymoon 時去既地方黎架, 不過不是一日遊, 係一個星期. 好開心既回憶啊! 😘

    回覆刪除
  7. 中秋節快樂,人月两團圓!<3 <3

    回覆刪除